woensdag 28 november 2012

En toen was het zover: Homemade Happens 2

Druk, gezellig, fijne mensen (bezoekers en deelnemers!).

Etoile Ciré, partner in crime.


La Petite Rooze, nog zo'n partner :-)

Op verzoek had ik nog wat 'potjes gerecycleerd'. Na de geschenkjes voor de juffen (voor het einde van het schooljaar), had erg leuke reacties gekregen en het verzoek er nog wat te maken. Uitermate geschikt voor de markt natuurlijk!

Ons model... Ik had haar meegenomen om haar kussen te 'showen', maar ze ging steeds bovenop de aplicatie liggen. Teckels, ze hebben een eigen agenda!


En de laatste van ons kwartet: Bij volle maan.

We hebben hard gewerkt, veel plezier gemaakt, serieus geweest, zot gedaan... Maar het was vooral heel fijn om met deze dames samen te werken. Merci Rita, Ilse en Griet!
www.kikkerprinses.com

1 opmerking:

  1. Ik heb genoten van mijn eerste deelname aan jullie wintereditie! De opkomst was super en de medecreatievelingen hadden prachtige dingen mee! Bedankt dat ik mocht meedoen en dikke proficiat aan de organisatie!

    Lieve groetjes,

    Sarah Isebaert
    www.sarahmamzilla.blogpot.be

    BeantwoordenVerwijderen