zaterdag 30 maart 2013

Pasen

Volgens de kalender is het morgen pasen...We zullen het maar geloven, aan het weer is het niet te zien. Wat vrolijke kleurtjes moeten wat lent/pasen in huis brengen.



Laatst vond ik een echte schat! Een doos vol oude Ariadnes uit jaren '70 en '80. Prachtige patronen. Zo vond ik dit patroon voor een 'rond' kussen. Wanneer je enkel de eerste 4 rijen haakte, werd het een onderzetter. Nu zijn mijn glazen groter dan de onderzetter, dus haakte ik 5 rijen. De draadjes moet ik nog wegwerken, maar ze zien er al vrolijk uit, niet?!

Ik heb mezelf laatst ook nog maar eens getrakteerd. Af en toe mag een mens dat toch doen. Ik bezocht de prachtige boekhandel Othello te Antwerpen. Ik hou van die sobere en heldere inrichting. Het monumentale pand op de markt beloofde al veel aan de buitenkant, maar aan de binnenkant was het alsnog een aangename verrassing. 

Ik ben al langer fan van http://www.mikodesign.nl/ (zie de slinger op de achtergrond) en toen ik het diy pakket zag liggen, was ik helemaal verkocht.

 Aan de slag... Nu eens niet van mezelf, maar voor mezelf!

Vrolijk pasen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten